piatok, 4. novembra 2011

Počasie v lokalite Bratislava

Už som kdesi písala, že som  prestala pravidelne sledovať predpovede počasia. Mne sa totiž zdá, že len málokedy vyjde to, čo nám meteorológovia predpovedajú. Preto som veľmi často začala  používať hlášku, že v budúcom živote chcem byť meteorológom. Ešte som totiž nikdy nepočula, že by ľudia v tejto profesii boli za nesprávne predpovedanie počasia nejako finančne postihovaní. Tak, ako sú za chyby postihovaní v mnohých iných profesiách. Povedia, že bude slnečno a nie je? Čo sa stane? Nič. 

Ako príklad som si vzala dnešnú predpoveď, ktorá je na stránke denníka SME. Pred pár minútami som si naskenovala nasledovné obrázky:



A ešte o pár minút skôr som urobila tieto fotky:


Zdá sa vám, že obloha na nich je slnečná? Nie je. Ani teplomer neukazuje 14 °C, je len nejakých osem stupňov.  Obloha nebola slnečná ani včera, kedy sa po celý deň usmievalo na mňa  z predpovede počasia  slniečko bez jediného mráčka a nebola taká ani predvčerom. Tak načo sú komu také predpovede?

Je začiatok novembra a tento mesiac má právo, aby také počasie bolo. Len nech nám odborníci na počasie nesľubujú niečo iné.  Z novembra je už v tejto chvíli ukrojená skoro polovica štvrtého dňa. Na mojej lodžii sa zmenila skladba kvetov. Muškáty vystriedali vresy a chryzantémy.








No moje papuľky neúnavne kvitnú ďalej, preto mi ich bolo ľúto vyhodiť. Sú stále tam. 




Ak túžite vidieť fotografie zaliate slnkom, tak také sú tu:


klikni na obrázok

P. S. 


Je 13,40 a už asi pol hodiny svieti SLNKO!