nedeľa, 5. júna 2011

Vlčie maky červenou farbou zakvitli


Priznám sa, doteraz som nevedela, že vlčí mak je tiež liečivá rastlina. Pre mňa je to rastlinka, ktorá sa mi  spája s letom, ktorá sa mi veľmi páči a ktorá sa mi aj zle fotí. Tento rok som ju skúšala odfotiť už viackrát, ale asi až včera sa mi podarili fotografie, s ktorými som ako-tak spokojná. Na mojej cyklistickej túre som v Maďarsku videla jedno pole, na ktorom rástlo asi viac divého maku ako obilia. Lenže vtedy som nemala možnosť zastať a ísť fotiť. Myslela som, že sa tam niekedy vyberiem len kvôli foteniu, no uplynuli už dva týždne a ja som si stále nenašla čas, aby som tam išla. Včera popoludní som sa vybrala aspoň do Čunova a cestou tam som si všimla jedno miesto, kvôli ktorému sa mi oplatilo zísť z bicykla a urobiť si niekoľko záberov.




Časom krásna červená farba kvetov vybledne a postupne okvetné lístky opadávajú.






O vlčom maku som už písala dávnejšie na mojom prvom blogu