streda, 15. júna 2011

Pohľadnica z Badenu


Keďže nemám teraz veľa času, aspoň pár slovami a pár obrázkami vám chcem priblížiť môj včerajší výlet do rakúskeho mestečka Baden.

Toto kúpeľné mesto je vzdialené od Viedne len pol hodiny cesty autom. Je obklopené množstvom krásnych lesov a viníc, a preto je dobrým východiskovým bodom pre prechádzky vo Viedenskom lese.  Moja včerajšia návšteva tohto mesta nebola prvá. Raz som tam už bola. Keďže od tej mojej prvej návštevy uplynulo viac ako desať rokov, veľa som si z nej nepamätala. A vtedy som ani nevidela všetko, čo toto mesto ponúka. 

Zrána, keď sme odchádzali z Bratislavy, aj cestou tam, to s počasím nevyzeralo vôbec sľubne. Dokonca nám na niektorých úsekoch cesty pokropil dážď sklo autobusu. No postupne s pribúdajúcimi hodinami sa obloha stále viac vyjasňovala a nakoniec bol krásny slnečný deň.